تهدید اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران واقعیت این رژیم در برخورداری از سلاح هسته‌ای و آمادگی برای استفاده از آن را آشکار کرد.
تهدید اخیر صهیونیست‌ها علیه ایران واقعیت این رژیم در برخورداری از سلاح هسته‌ای و آمادگی برای استفاده از آن را آشکار کرد.
کد خبر: ۱۴۲۴۰۸۷

به گزارش جام جم آنلاین، در سکوت جهامعه جهانی و درحالیکه رسانه‌های آمریکایی و اروپایی تلاش می‌کنند برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان را نظامی و جنگ‌آفرین نشان دهند، اسراییل نقاب از چهره افکنده و به صراحت ایران را تهدید هسته‌ ای می‌کند.

چنین موضعی از جانب تهران بی‌پاسخ نمانده است. از یکسو نماینده دائم ایران در سازمان ملل نامه‌ای به رئیس دوره‌ای شورای امنیت نوشت و از دیگر سو امروز سپاه پاسداران ماهواره‌ای را به فضا پرتاب کرد که نمادی تازه از قدرت علمی و اطلاعاتی کشورمان بود.

در نامه رسمی ایران به شورای امنیت آمده است:«بنا به دستور دولتم، مایلم توجه شورای امنیت را به آخرین مورد تهدید هشدار دهنده و جدی نخست‌وزیر رژیم اسرائیل در استفاده از سلاح هسته‌ ای علیه ایران جلب کنم. ما خواستار پاسخی قوی از سوی جامعه بین‌الملل در سطح وسیع هستیم و شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئولیت ویژه‌ای برای محکوم کردن قاطعانه و صریح اظهارات بی‌ملاحظه و خطرناک رژیم اسرائیل دارد.»

روشن است که متحدان رژیم صهیونیستی در شورای امنیت مانع از پاسخ جامعه جهانی به گستاخی این رژیم می‌شوند. با این وجود جامعه جهانی اکنون به خوبی چهره واقعی اسرائیل را می‌بیند که نه یک قربانی، بلکه خود عامل بی‌ثباتی، جنگ و تهدید در سطح جهان است.

ناپرهیزی مقامات اسرائیل در تهدید هسته ای ایران، نشان دهنده اوج ترس این رژیم است که خود را گرفتار بحران داخلی و انزوای بین المللی می‌بیند.

تلاش رژیم صهیونیستی برای نزدیکی به دولت های عربی از یکسو و تهدید ایران به استفاده از سلاح هسته‌ای از سوی دیگر، نمایشگر بحران درونی در اسراییل است. بحرانی که می‌خواهد هرطور که شده، حصار انزوای منطقه‌ای را شکسته و با دشمن‌تراشی خارجی، بر فروپاشی داخلی خود سرپوش بگذارد.

این درحالیست که صهیونیستها هرچه بیشتر بر تهدید ایران تاکید کرده و برای نزدیکی به اعراب تلاش می‌کنند، بیشتر خود را از چشم افکارعمومی جهان انداخته و در باتلاق انزوا و بحران داخلی فرومی‌روند، چراکه گدایی رابطه از اعراب، نتیجه‌ای جز بی‌آبرویی برای صهیونیستها نداشته و تهدید هسته‌ای ایران هم جهان را متوجه خطر هسته‌ای اسراییل می‌کند.

به‌این ترتیب، سندروم ترس و تهدید که از بدو تولد رژیم غاصب صهیونیستی. همزاد این رژیم بوده، اکنون نیز صهیونیست ها را بیش از گذشته درگیر تنش خواهد کرد و این امر چنانکه از خیابان های تل‌آویو پیداست، نسخه این رژیم‌ مستعجل را به‌زودی درهم خواهد پیچید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها